آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه خدا

6557

من اومدم.........

1392/11/10 9:49
نویسنده : مامان جون
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونی هالبخند

من اومدم....یه مدت خونه باباجونم رفته بودم، دلم حسابی واستون تنگ شده بود، گاهی با گوشی میومدم نت،اما فقط میتونستم نظرات رو تایید کنم، از این که تو این مدت به یادم بودید ممنونم....

برایتان بهترین ها رو آرزو دارمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران
10 بهمن 92 10:31
عزیزم سلام امیدوارم حال وهوات عوض شده باشه/این چه حرفیه نت مشکل داره نمیدونم فقط برای من اینجوریه؟دیروز نتونستم همه وب هارو باز کنم بقیه هم به سختی وبا چندبار تلاش وارد شدم والبته به سختی هم کامنت گذاشتم/بدو برو خصوصی
مامان جون
پاسخ
مرسی باران جون
مامان آینده
10 بهمن 92 10:53
سلام خوش اومدی خوشحالم که یه دل سیر رفتی خونه بابا حالا که اومدی تند تند آپ کن منتظرم یا حق
مامان جون
پاسخ
سلام چشم عزیزم
مامان کیانا و صدرا
10 بهمن 92 11:36
سلام عزیزمخوش اومدی
مامان جون
پاسخ
سلام مرسی دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد